Thursday, 5 January 2012

sebab aku baik... : )

tajuk post macam perasan bes ja.. masuk bakui angkat sendri pun ya juga :) hmmm ,sebenarnya bukan ada apa2 pun.. juz nak puji diri sendri bila si dia wat dono ja pertolongan kita.. manusia ni mmg mcm ni atau dia ni sorang ja peel cmni?? dah la tak taw nak ckp trimas , siap wat muka ada aku kisah lagi tu.. macam la susah sgt nak bukak mulut ckp trimas.. tak tercabut pun gg2 kaw tu la sayang... tapi sebab aku baik aku akan pejam mata ja walau sedap sungguh kaw menari atas kepala aku ni haaa...satu hari pembalasan ttp ada, time tu jgn nak menyalahkan org lain melainkan diri sendri ya .. and tolong lupa aku ni kawan baik kau ( bff konon..berjoget taik telinga uncle kedai basikal taw..)sbb malas dah nak layan masalah jiwa kaw yang konon tak da sapa yang faham.. wat kesekelian kalinya masalah tu punca dr sikap kaw sendri.. kalaulah seblom tdor kau abek masa renung balik perbuatan kau tu... :(

2 comments:

  1. bgus la awk baik...hehe... bila kita baik,,org x perasan pun,,,tp skit kita buat silap,,org akan ingt...

    ReplyDelete
  2. manusia mmg mcm tu taw.. wat baik bertahun nampak pun tak, klu wat jahat smpai bila2 duk ulang crita mcm astro... kekeke :)

    ReplyDelete