Powered By Blogger

Sunday 15 January 2012

limau manis oh limau manis :)

assalammualaikum... weeeeee.... dah dpt makan limau manis... kmarin g pasaraya econsave sempat beli limau manis. Aku time raya cina ni mmg ni la pebret things aku .. beli dan makan limau sampai puas coz nak tggu lagi sthn kot br mai musim dia g.. kekeke.. tapi aku tak beli yang dalam kotak punya, aku suka yang loose one.. Arwah mak aku ada tips sendiri klu nak pilih limau yang manis.. cari yang punggung limau tu tenggelam sikit, konpem manis... Aku tak pernah dapat yang masam bila amal tips mak aku ni,percayalah.. hehehe sayangnya buah ni time nak raya cina ja bnyak.. habis cny dia pun dah x de.. nama limau ni lokan... yup baru aku teringat . Klu tgk nama blog aku pun mesti korang bleh agak nape aku letak nama tu kan.. ngeeee mmg pebret aku la limau manis dgn kek coklat... bak kata mak aku klu jumpa mmg langkah tak p.. means mesti beli klu tak mcm x senang hati ja :) Kmarin beli 2 kilo hari ni ada la lg sikit , tak sampai sekilo dah.. satu rumah suka makan.. nampaknya kena g econsave lagu la pas ni :) maw tak habis, asal bukak peti es itu la yang laku ... dari mak ke anak3 sampai ke abah , semua suka limau manis yang sejuk ni..mmg terbaiikkk lah :)

No comments:

Post a Comment