Powered By Blogger

Friday 20 January 2012

dah nak habis seminggu...

hehehe... tadi time menghapdet blog sekali terperasan dah nak masuk hari jumaat.. yeaayyy.. skola bakal bercuti 2 hari sabtu ahad ( biasala kan :) pastu sambung cuti thn baru cina.. senin dan selasa... yeaaayyyy !!!! Seronok kalahkan bebudak.. kenapa??? haaaa mai sini nak habaq kat ang pa semuo...
yang pertama x yah nak antaq ambek anak ke skola , yang mana aku mmg ikhlas ok antaq n ambek depa.. tanggungjawab aku kan.. tapi yang wat aku senak perut ni bila berhadapan ngn bebudak sekolah yang ntah ada lesen ke tidak naik moto mcm tak dak nyawa nak apprieciate.. nyampah
yang kedua x yah la aku mikior nak wat bekal apa esok tuk tiah ( anak sulung aku ) aku n hubby x galakkan dia membeli di kantin. Bukan apa tak berbaloi kot bg duit then dia beli nugget ( which is klu aku goreng kat umah dia x sentuh puh :) 2 ketui 50sen ayaq ntah pakai ayaq masak ke tak 50sen... hmmm, sorry ye kak kantin bukan boikot cumanya sedang mengajar anak bijak berbelanja ngeee ( which is make me go cravy a night before skool .. bekal apa? bekal apa? sampai terlena tapi op kos dah baca doa tidur n slawat n zikir ok)
yang last... ngeee cuti ... perlukah reason tuk aku suka.. hahaha time to jimba2 ngn keluarga hahahaaha happy holidays..
p/s : sedap limau madu pemberian uncle chan jiran sebelah rumah... thanks uncle ( taw ja dia pebret aku ... ngeeee )

No comments:

Post a Comment