Friday, 13 January 2012

Pakcik dun sabotaj me la..

Pagi ni semangat nak makan bhun sup depan KEMTA.. Sup dia pakai ayam tua, first time makan komen aku kat hubby 'percaya tak ayam ni rasa mcm daging, liat2 sikit tp manis mcm daging' mmm... So sedap tapi yang jadi getam ni bila balik nak makan buka pastik bhun dah jd koay teow.. Aku ni jenis klu sup makan ngn bhun ja klu jenis kuah ke rebus ke mkn ngn mee n kalu goreng kerang baru taruk koay teow klu tak mmg x berapa menikmati la... :( terus rasa why pakcik, why u do this to me? Why why why???? Please pakcik dun sabotaj me la.. Makan pun x bes, huhuhu...

No comments:

Post a Comment