Powered By Blogger

Saturday 14 January 2012

resdung mkn mnjadi la... :(

assalammualaikum.. adesss... tensen btoi la pagi2 duk bersin ja.. klu slow sound dia takpala juga... ni satu lorong taman aku boleh dengar. Bukan x mo bersin slow2, tp tak puas la pulak.. selagi tak AAACHHOOOOMMMM, mmg bkn ceq cla bersin ler :) klu crita kat member depa kata tipu coz muka x da jerawat resdung mende kata depa. adess yang aku duk bersin pepagi tu bkn tanda resdung ka? tu blom kira kalu tumis cabai kering g... sampau meleleh ayaq hidung punya bersin.. tetambah klu balik umah mentua, kampung dia sejuk alahai... masuk ja dlm bilik ayaq pepagi coh ceh coh ceh la aku bersin.. tensen!! Dulu ada gak trybuang resdung pakai kain yg dibalut2 jd mcm tiub pas tu dibakaq kat hujung then layur atas muka.. jenuh thn nafas sbb x mampu nak sedut asap kekeeke adala 2 3 kali aku wat pas tu x mo dah ( malas hehehe) makan ubat pun pernah juga,tp mcm sll x habis sebotol pun.. ni dah rasa mcm mkn teruk coz almost every morning la aku bersin.. sampai penat ( ttba rasa mcm bahaya la pulak ) nak kena cr ubat la pas ni... tkot juga ttba kena operation mcm dlm medik tv episod sinus... :( ni yang insaf ni.. harap blom terlewat le

No comments:

Post a Comment