Sunday, 25 December 2011

laksa makcik piah.... nyum nyum

Tetiba rasa macam nak makan laksa makcik piah.. hahaha harga singgit je ,  kuah ceroi ( cair la tu ) ada timun dgn bawang je.. boleh kira lak tu.. hahaha tapi tetap rasa mcm nak makan lagi . Mungkin sebab makcik piah tu ramah orangnya.
Aku kalau pergi makan satu2 tempat kalau servis sempoi makanan tak sedap memang aku serik ,  tapi makcik piah dikecualikan . Apa agaknya pelaris dia..??? ( heheehe jahat mulut taw..)  Yang betuinya aku rasa dari aku beli maggi then rebus makan baiklah aku start enjin keta beli laksa makcik piah,singgit je.. balik buh dalam pinggan makan.. walau ceroi tapi ada jugak rasa asam garam manis ikan .. ke ni alasan aku sbb malas nak masak hari ni... hhahaha

2 comments:

  1. Salam Ziarah, heheheheh kalau dah malas masak, memang tak kedapurlah jawab nye. Auntie pun gitu juga.

    ReplyDelete
  2. sesekali datang malas, mmg ke kedai la membeli.. hehehe... salam kenalan.. betui ke nak panggil auntie ni.. nampak muda je... :)

    ReplyDelete