Powered By Blogger

Friday 30 December 2011

apa nak kata???

(muka memang tak bley blah.. this pic tell you something bunyi cmni.. heheeh ada aku kisah... kekeke :)
Assalammualaikum..
Petang td lepas bawa anak3 ke pasar malam (dekat je , dlm kawasan taman aku duk ni ha..:) aku sempat gosip2 dengan jiran merangkap kawan aku jugak le. Dia ada tanya adakah si fulan tu dah tak bercakap denga si fulan ni hehehe ,berbelit2 pulak aku :) Sememangnya aku dah tak abek taw dan dah malas nak abek taw.. titik!!! Serik .Mungkin perkataan tu paling sesuai tuk aku gambarkan tentang hubungan aku dengan si fulan dan si fulan ni heheh:) Orang cakap friends always forgive , semangnya aku memaafkan mereka , tapi untuk aku melupakan perbuatan mereka mungkin tidak.. hahaha bunyi seperti aku berdendam tapi bagi aku biarlah aku dgn hidup aku , dan mereka dengan hidup mereka..
Walau dulu kami (aku dan dua org fulan tu le..:) akrab . Jiran ketika kami tinggal di kuartes penjara Taiping dan membawa persahabatan kami sampai di taman baru ni.. tapi sifat cemburu dan buruk sangka memusnahkan hubungan persahabatan kami bertiga . Walau aku rasa aku sudah mengenal hati budi mereka ,sesungghnya benar rambut sama hitam hati lain2 :) Bagi aku untuk membina persahabatan mmg memakan masa , tapi nak memusnahkan hanya sekejap. Sekiranya ini yang mereka hajatkan aku sedia memberi . Sedikit pun aku tidak rugi apatah lagi untung . Hidupku tetap mcm dulu , happy je dan hopefully depa pun sama amin..

No comments:

Post a Comment