Powered By Blogger

Monday 26 March 2012

moms day out.. ngeeee

hahaha...balik penang kali ni, sempat aku berpoya2 ngan besties..  asalnya nak gegether g wed one of my bff, hmmm... x dak rezki nak merasa nasi kenduri dia agaknya.. bila kitorang sampai member dah leave for outdoor photoshot.. tapi sbb dah lama x jumpa maka kami ( dua org dlm pic di atas ngeee:) trus follow ke lokasi photoshot ... sempat la chat lebih kurang .. anyway, after years not seen bff soghang ni.. hmmm, why dia dok mcm tu ja.. hehehe, kiut miut likes masa duk sama2 sekolah dulu.. huhuhu
Walau sekejap je berchatting, tapi petang tu aku n sue ( anak mami dlm pic di atas ) x wasted masa k.. Sebab lama sgt x kuaq dua2 mcm ni, maka bersembang la kami berdua di bawah pokok di tepi laut blakang Bayan Bay..sambil makan kepok lekor n pulut udang.. hehehe, wells sue.. seronok la ptg tu.. we should do this again.. hahahaha, next time aku balik penang, jum kuaq berdua berjimba makan jeruk mangga.. hahaha ;)
hahaha... tgk pic ni pun dah taw dah, aku merempit ngan kak ipor... hahahaha, kak z...
ni boleh kata common things yg aku wat kalu balik penang, teman kak ipor soghang ni g kedai beli barang wat kuih.. hahaha, bisneswoman berjaya habaq ang... hahaha ( ada satu benda nak kongsi.. kak ipor x dak lesen okay weeeee....larie, dia ligan aku ngan penyapu kalu dia taw aku kutuk dia :) Well, aktiviti merempit x berlesen ni sll wat abang aku @ laki dia tensen.. hahaha Abang chaq, what to do? Kang x ikut dia nak sumpah adik jd mas ( nak gadai kata dia adesss ..)
this pic taken baru dua hari lepas.. hahaha, anak3 g sekolah ibu n abah kuaq jejalan taman tasik.. hahahaha, tensen ja bebudak bila tgk pic ni.. X pa , len kali kita g sama2.. bukan jauh pun
Sayang pic main bowling hari tuh x dak.. syok sgt main sampai x ingat nak pose.. oh man!!!!

No comments:

Post a Comment