Powered By Blogger

Tuesday 7 February 2012

:)

alhamdulillah... mak semah dah okay sekarang.. mood pun berbunga2 walau malam tadi tiyak juga la pasai tgk filem bolly - hum sath sath hain... terus terindu kat adik beradik kat penang... hohoho back kepada crita mood dah okay ye... well, manusia mmg indah kan diciptakan Allah swt. Mana kan tidak diciptakan berpasang2an, diberi emosi kasih sayang marah rindu dendam cemburu etc.. tapi op kos la emosi yang paling indah bila rasa dicintai kan???:) Dulu arwah mak pernah cakap " nak cari laki ( mak ceq org kedah okay ) tu la, (nama manja aku :) biaq lagi tua dr kita... dapat 10 thn tua lagi baguih , sayang sikit kat kita otak pun reti pikiaq dah mana baik mana buruk :)( betui mak.. akak setuju bonar la statement tang last tu weeee) Masin mulut mak aku, terkenai ( maksudnya aku x sengaja taw , hubby memang sengaja hohoho) dia. ( hubby aku la ni lo) Mulut mak dun play2 okay.. menjadi ja sebutnya .Manakan tidak hubby 10 thn lebih tua dr aku , sayang kat aku ( jgn nak ckp aku perasan k, tp terbukti sudah.. len kali aku crita bukti2 nya :) bab reti pikiaq tu sangat tepat, ada extra quality lagi.. sabaq sungguh( aku ckp mcm ni sbb bila aku pikiaq2 balik klu la aku jadi dia , tobat wei aku nak kawin ngan ceq cla gorila ni :) bukan senang nak handle otak 3 suku aku ni.. ( insaf... ) Apa pun , untuk post kali ni juz nak habaq kat angpa semua... bersyukur le di ciptakan sbagai manusia , boleh berkeliaran di muka bumi Allah swt ni mencari rezeki, beribadat kepadaNya n x sunyi hidup sebab setiap manusia tu diciptakan berpasang2an.. kalu pun kita x bertemu jodoh di dunia insyaallah pasangan kita menanti di syurga ( hadis dah sebut tiada yang solo kat dalam syurga k:) Sabar doa n tawakkal je kepada Allah, Dia lebih mengetahui .. p/s: wat hubby ceq, thanks sebab sangat sabar ngan anak pak ali ni ye...
( awat pic ni nampak mcm besaq sgt muka aku??? hahaha ( pun sebab masin mulut mak aku .. dia suka kata muka aku besaq baya pinggan :)

No comments:

Post a Comment